NQF anual meeting 2012 – Årsmøte 2012

Norsk Quilteforbund - Bloggknapp

It is time for our meeting, and I’m going to pop in at the hotell on my way home from work. Do the registration etc. so I’m ready to start tomorrow morning. Apart from meeting people and taking a workshop, I am most curious about the forum for bloggers. I will try to post some pictures from the event during the weekend.
I have also changed my lay-out. We have had so much rain this last year, I felt this was more appropriate. I will also try to have a norwegian translation here as well.

Da er det tid for årsmøtehelgen. Jeg kommer til å stikke innom hotellet på vei hjem fra jobb og registrere meg slik at jeg slipper å gjøre det i morgen tidlig. Bortsett fra det å treffe folk, selve årsmøtet, og ta kurs,  er jeg mest nysgjerrig på blogg-forumet. Jeg skal prøve å legge ut bilder i løpet av helgen.
Jeg har også skiftet lay-out på siden. Siden vi har hatt så mye regn siste året, så fant jeg denne mer passende. Jeg vil også prøve å ha en norsk oversettelse.